onsdag 8 februari 2012

så sjuk!

ja det va herrans massa år sen jag va så här sjuk....
kan inte fatta att man kan må så dåligt och förlora så mycket energi av en virusinfektion. men det kan man tydligen ! har knappt orkat vara vaken om dagarna.
men nu känns det som det vänt lite.
idag va jag hos doktorn. och hade bihåleinflammation och en virusinfektion.
hesheten får jag förmodligen dras med ett par dagar till men förhoppningsvis vänder det andra nu!
jag fick nässpray med kortizon i och kåvepenin som jag bara behöver hämta ut i nödfall...

barnen mår mycket bättre efter sin sjuktid också så det känns ju skönt !
Leo blev frisk på ett par dagar ,Nikita snorar fortfarande lite grand !
hoppas nu bara jag hinner bygga upp lite energi nivåer innan förlossningen bestämmer sig för att starta. mina blodvärden suger ju. dom är riktigt dåliga så mitt immunförsvar vill väl inte riktigt som jag tyvär.

men nu är jag igång med järnet igen och de andra tabletterna. så jag hoppas få lite bättre värden snart ! det är full fart i magen.
och en hel del sammandragningar och förverkar också .
så man märker att det närmar sig.
längtar samtidigt som jag är tacksam om bebis väntar i alla fall en vecka till så jag hinner bli frisk och kry och få energi !
det känns himla overkligt att inom tre veckor har vi en liten till i familjen.
känns konstigt ! men sen inom en dag eller två så fattar man inte att man levt utan !
konstigt det där ! men härligt !


skriver snart igen !

//ELin //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar