söndag 10 juni 2012

loppis!

ja idag har vi testat loppis.... det gick ganska bra faktiskt! det va ganska kul också !
de stora tjejerna va hemma med Leo för han har hög feber så Petri och jag åkte ner med de små tjejerna och sålde lite i viken ! på ett nytt ställe. och det gick helt ok !
har rensat ur alla mina barnkläder men tyvärr sålde jag inget av dom !

men jag sätter dom väl på nätet och säljer dom annars ! om inte så får dom följa med några gånger till på loppis så kanske man säljer dom då !
har en hel del barnkläder har jag kommit fram till !

ringar och smycken gick ganska bra !
fiskegrejjer gick väl sådär och loppis saker i allmänhet gick typ inte alls ! men som sagt bra ändå !

funderar på om vi ska testa norrköping nästa helg så kanske vi kan få in en liten slant då med ! plus att det är ganska kul att stå och sälja !

i morgon är det dags för gymmet igen ! så kul och skönt ! det blir Helena och jag och på Tisdag är det dags för Zumba igen ! hoppas att det blir lika roligt som sist och att mitt finger som jag sparkade till förra tisdagen på zumban inte är av för ag vill verkligen fortsätta med det !
jag pratade med en tjej idag som hade testat box och sa att det va jätte jobbigt men kul ! så det vill jag med testa så snart konditionen orkar det !

nu är det snart dags att börja med kvällsbestyren här....... och hoppas att Leo kan sova gott trots feber och hosta och att Nikita och Keyleigh inte ska bli smittade !


//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar