lördag 5 maj 2012

en heldag på vedbacken

ja nu är man bra trött. och det värsta är att jag ska ut en sväng till innan jag får ta kväll.
jag har ju haft lite rast från vedbacken i mellan åt eftersom barnen varit vakna och så.
felicia har hjälpt till massor men tyvär tar det ju tid med veden.
jag va ute i över två timmar mitt på dagen då jag hjälpte petri massor, men det känns inte så mycket sen när man väl tittar på det som ligger kvar. och så vet vi ju att det är bara hela dagen i morgon och dagen på måndag sen ska maskinen betalas hyran på och åka hem.
jag hoppas vi kan bli helt klara med lite hjälp av mamma och ronny. men jag vet ju inte. det känns so om det är massor kvar. Petri kämpar och kämpar.
jag beundrar hans ork...... men det är ju ett måste.
det positiva är väl dock att man samtidigt får enormt mycket träning på kroppen. och det behövs ju ! hihi !
på måndag börjar ju jag nolla på kolhydrater. så det ska bli intressant och se om det gör något på vågen.
på måndag ska vi även åka och prata med dom på gymmet och kolla vad dom har att säga..... hoppas vi kan komma igång så snart det går. det som är bra är att jag har både Helena och Kristin att träna med. så jag kanske kan komma iväg ofta. Petri har lovat att ställa upp !

nu ska jag baka klart en kaka som jag ska bjuda på i morgon när mamma och ronny kommer. sen ska jag ut på vedbacken igen !

på återseende !

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar