torsdag 3 maj 2012

hittills en bra dag !

ja denna dagen känns helt ok så här långt. startade med en promenad till dagis och hem med Leo och Nikita i vagnen och det va inte skoj att ta sig upp för de två branta backarna jag har på vägen med denna träningsverk och en tung vagn.... men det gick bra.
sen hem och så kom min gamla kompis kristin på fika och det va trevligt de va ju ett tag sen vi sågs..... när hon åkte sövde jag Nikita och tog ett träningspass. på 30 minuter på x-boxet.
känndes bättre än igår trots att jag har hemsk träningsverk.men det är ju bara köra. så när man väl kommer igång så brukar det ju kännas bättre och bättre ju mer man tränar. och nu jäklar..... vi ska väl til gymmet och prata med dom på måndag och lösa månads kort och sen kör vi...... så jag hoppas jag kan nå mitt mål snarast.... på måndag tänkte jag ge mig på att nolla kolhydraterna också... bara äta sånt som inte innehåller kolhydrater alls. bortsett från lite mjölk i kaffet förmodligen.
jag vill se om jag på två veckor kommer att gå ner något. och gör jag det fortsätter jag! jag skulle vilja minska så snabbt som man hör alla andra säga, att dom gått ner typ mellan 6 och 10 kg på 2 -3 veckor. skulle bli jätte glad då ! men sånt händer ju inte mig !

men man kunde ju hoppas ......

igår eftermiddag körde jag två timmars vedklyvning i solen. så det blev ju ett träningspass det med. och ikväll blir det nog att klyva ved igen. och då kör jag väl ca 2 timmar då med så vi blir klara någon gång. jag får se det som träning nu. det är bara hålla högt tempo och se till så man blir svettig av det så ränner man ju ordentligt!
Petri har ju ont i knät så han får vila när jag kör.... och till 10 på kvällen kan man väl köra...... eller i alla fall till nio  !

nu ska vi äta lite lunch , och sen vet jag inte om jag tar barnen i vagnen och Leo får cykla lite på en liten promenad i solen. kanske till affären och handla lite grönsaker och ägg...... vi får se..... det blir i alla fall en skön eftremiddag !


//ELIN//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar