fredag 7 oktober 2011

bilstolstvätt.

ja, i morse blev jag så irreterad över att bilstorlarna är smutsiga.
inte hemskt smutsiga men det finns lite märken.
så jag gav mig fan på att dom skulle bli rena.
det tog en bra stund för mig att få bort klädseln men nu är den borta.
och inne i tvättmaskinen och ska bli så fina.
att det skulle va så bökigt trodde jag inte.
vi har två st akta gracco duologic 2 .
fick söka på internet en bra stund innan jag hittade hur.
och inte stod det i instruktionsböckerna jag hade heller.
åh det hann och bli ett par icke så fina ord innan jag va klar.
men nu så.... bara vänta på att maskinen ska bli klar.

om 50 minuter är det dags att hämta min lilla kille på dagis. sen är det helg för hela familjen och jag vet inte om jag ska handla en feta ost sallad idag.
det skulle va ganska mumsigt !
eller om man ska hitta på någe annat !
men vad ? alltid samma fråga !

just nu äter jag en mellis macka och dricker lite kaffe i lugnet medans Nikita sover och Leo är på dagis.
hade det inte varit för tvättmaskinen hade det varit ganska tyst här !
nej.... dags att sätta fart då...
ha en toppen fredag. får se om jag hinner med ett par inlägg till innan kvällen !

//ELin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar