fredag 7 oktober 2011

lördags morgon !

lördag morgon och Nikita vaknade ca halv sju
Leo kom upp ca en hav timma efter !
och dom har sovit toppen bra i natt.
Petri valde dock att sova i Ellens rum eftersom han
hostar så mycket.
annars hade nog barnen varit vakna i natt med.
jag har sovit ganska bra. känner mig inte helt pigg men det blir
en dusch nu så ska man väl komma igång sen !

får se om vi kanske kommer iväg till stora stan en sväng.
det skulle va skönt att komma bort från Gusum lite !
och skönt att mysa med familjen lite.
nu är ju himpa loppisen slut, men city loppis har kommit igång
i stället så det kanske vore någe att ta en sväng.
mamma fyller år den 14 så jag skulle vilja hitta någon speciell present till henne. något som är från oss och som visar det .

men vad ?

nehe. nu får det bli duschen och plock av ögonbryn.
skriver väl mer senare !

ja visst ja.... idag är första frost morgonen.
så om jag skulle åka nu på morgonen någonstans hade jag fått
skrapa rutorna.
burr. tur att jag tvingade Petri att elda igår kväll, för nu är det vinter !
eller nja höst i alla fall.
hur tidigt kommer snön undrar man då ?


jag måste verkligen köpa en ny bil....
men hur... ?
var? och vilken !?


//ELin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar