söndag 2 oktober 2011

sov morgon !

japp, jag fick sovmorgon !
visserligen vaknar jag så fort barnen låter.
men det är skönt att veta att jag inte behövde gå
upp klockan fem.
så nu känner jag mig faktiskt ganska utvilad.
idag blir det att jobba lite med veden.
och tvätta en massa tvätt, vilket är behövligt.
allt som handlades på klädbytardagen ska ju tvättas också.
och allt som redan fanns i korgarna.
så en hel del.
men veden är första prioritering, vi måste ju bli klara någon gång lixom.
funderar på och klippa gräset också.
det börjar bli långt igen.

barnen behöver vara ute så det blir toppen med en ute dag.
felicia är hemma så jag tänkte be henne va lite till hjälp.
hoppas hon är upplagd för det.

nikita och Petri sover just nu lite förmiddags lur. det va visst jobbigt för Petri att gå upp fem... ha ha ! men han ser kanske hur jag har det !
förhoppningsvis får jag snart sov morgon igen.

nu är det dags att leka lite med Leo.
så jag ska sluta sitta vid datan !

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar