onsdag 5 oktober 2011

rensar och rensar ! undrar när alla saker ska vara färdig rensade.
tycks finnas hur mycket som helst !
men..... har fotat en hel del saker som kan hoppa ut på annons och hoppas att någon skulle vilja ha dom ! blir kanske inte rik på det men några ören kanske kommer in i stället för att kasta det !
men man hinner inte mycket mellan varven. jag hann lite grand sen vakna min lilla bus lotta.
och eftersom allt är på övervåningen så kan hon inte riktigt vara med så vida jag inte är på hel vakt.
vi har ingen grind än där uppe.
men det ska komma på plats så snart det går.
i vilket fall så hann jag ju lite och alla bäckar små heter det ju !
så nu ska jag kasta ut lite annonser så snart jag hinner det !
men .... först nu. ska jag fixa till mig för sen är det dags att hämta min lilla Leo!
dagen rullar på.

jag har redan bakat socker kaka . blev lite sugen.
så Nikita och jag och Leo kan ta en mys fika när han kommer hem !
sen ska Leo sova en timma och jag laga mat !
så dagen kommer nog rulla !


hinner nog med fler inlägg idag om jag är snabb !

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar