söndag 27 november 2011

blåsigt värre....

ja idag är det mer storm än det va igår. så idag vill man nog inte gå ut och gå i onödan.
jag som skulle gått till skogen och plockat ris.
men det blir nog inte så idag om det stormar så här !
kanske får en stock i huvet om man gör de.

idag får det väl i stället bli adventsfika.
gott med lussikatter.
Felicia ska på julskyltningsmarknad i söderköping,
Ellen ska åka hem till sin mamma och Leo och jag och Petri och Nikita ska fortsätta som vanligt !
Leo ska ju till dagis igen i morgon.
jag skulle vilja åka och köpa en bil idag i stockholm.
men vet inte om jag har någon att åka med. måste ju va två förare upp.
jobbigt att Petri inte har körkort , han måste verkligen ta tag i och ta de snart !


nej... nu är det nog dags att sätta fart ...
men jag kanske skriver mer sen !

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar