tisdag 8 november 2011

onsdag idag !

dagen startade klockan 6 ca.
lite för tidigt om man frågar mig.
men det gjorde inte Leo.
han ville upp ha välling och slippa ur
den kissiga blöjjan.
så upp och hoppa och försöka pigga till sig.
kvart över sex kom en pigg liten nikita upp !
så va morgonen i full gång med allt va de innebär !

första tvätten är torr och ska byta mellan maskinerna nu.
Leo är lämnad på dagis .
Nikita är ordning gjord. allt som saknas där är frisyren.
Frukosten är intagen och nu äter vi mellis macka.

jag ska fixa till mig snart och sen klockan 12 ca åker Felicia och jag mot norrköping.
felicia ska till ortopeden med sina tummar som är snea och värker.
får hoppas det inte är något som inte går att fixa till.
skol läkaren har ju sagt i flera år bara att vi ska avvakta-
men nu är jag trött på att avvakta !


ha en toppen dag för det ska jag försöka ha !

//Elin//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar