torsdag 10 november 2011

ortoped mm.....

en bra dag igår.... felicia och jag fick spendera dagen själva.
det blir ju inte så ofta tack vare de små.
så de gäller att passa på de gånger man kan.
vi va på rusta och kolla färger och tapeter.
och vi va och käka, jag tog kyckling wok.
sååå gott.
sen till ortopeden och där fick vi reda på att felicia har trigger tumme så hon kommer bli opererad inom tre månader.
så det känns bra.
operationen utförs av samma ortoped och tar ca 15 minuter med lokalbedövning.
så felicia blev lite nervös men insåg snart att det behöver hon inte vara jag följer ju med henne dit.
hennes pappa kan inte följa med på sånt tack vare hans blod och sprutskräck.
men tror hon kommer tycka det är skönt när det är klart !

sen va vi till några butiker till och sen hem och mysa med de små trollen och äta lite kvällis.
alla i huset sov innan klockan 22.
så i morse kändes det inte lika hemskt att gå upp.
trots att klockan bara va 06:00.... leo funkar som en väckarklocka ! och är det inte han så vaknar garanterat Nikita!
felicia vaknar av sin väckar klocka klockan sex så risken att försova sig är liten här hemma !

det va en bra dag i går !
och jag hoppas att felicia och jag kan spendera fler såna dagar ihop för det är mysigt !
i övrigt hoppas jag att hennes hand blir opererad innan jul så jag vet att det är en bit kvar till förlossningen !


//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar