tisdag 29 november 2011

skit dag !

idag har jag inte mått bra...
har haft ont i magen. varit deppig och trött.
så idag har jag varit en allt annat än bra mamma känner jag !
jag har velat vara i fred. och det brukar jag inte vilja....

nu sover mina troll . men i morgon ska vi mysa i massor....
då ska jag va en mys mamma !
skulle ha varit hos barnmorskan idag och kollat lilla bebisen i magen !
men hon va sjuk. det kändes inget bra !
jag hade sett fram i mot att lyssna på hjärtat och kolla att allt va ok !
så nu får jag vänta ett par dagar till !
sen kom nästa dåliga samtal.
men det va privat. men allt ska väl lösa sig till slut.

jag sökte pengar ur en fond idag för jag tycker vi har det lite dåligt inför julen !
jag hoppas att vi kan få lite därifrån !
julen kostar ju !

just nu håller vi på och rensar och sätter ut annonser...
kan man få en slant för de man själv inte vill ha så är det ju bra !

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar