tisdag 10 januari 2012

TRÖTT!!!

ja, idag har det varit en hemsk trött dag !
skulle helst sovit hela dagen. men så kan man ju inte göra när man har små troll !
så jag har försökt få lite gjort.
och lite har det blivit gjort. disken, tvätten, rensat ur ett stort skåp och fixat lite.
lekt med de små och varit ute och gått en pulka promenad.
det va ganska skönt även om jag fick en hel del sammandragningar !
kanske borde ta en liten runda varje dag !

är fortfarande väldigt trött.
men ska hålla mig vaken ett tag till.
visserligen är det väl bra att jag är trött för de flesta säger att man blir hyper pigg dagarna innan det är dags för förlossning.
visst skulle jag inte ha så där jätte mycket i mot att föda idag. men bebisen vill nog växa lite till !
jag gick in i vecka 34 idag.
så jag tycker bebis kan komma i vecka 36-38. det kan vara lagom !
men sånt får man ju inte bestämma.
den 18 ska jag på besök hos barnmorskan igen så hoppas allt ser bra ut då !
och om inte mina värkar i ryggen släppt tills dess så får hon kolla lite på de. !
jag antar att dom beror på att bebisen fixerat sig, men jag vet inte !
trots att det är min fjärde graviditet så blir jag aldrig rutinerad eftersom alla graviditeter är olika. vilket är ganska skumt man borde känna sig lite mer van vid det här laget.... men icke !

nu ska jag nog ta en kvällsmacka och hoppa ner i soffan !
se lite på tv innan jag somnar....
i morgon är det onsdag och jag har inga direkta planer ! får se vad som händer !
jag hoppas att jag känner mig piggare i morgon än idag !


ha de gott alla som läser och kommentera gärna !

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar