onsdag 11 januari 2012

vilat!

idag har jag fatiskt vilat en stund på dagen !
sov nästan två timmar och det va sååå skönt !
jag behövde verkligen det !
har varit extremt trött de senaste dagarna.
tror mest det beror på mitt järn värde
jag har i typ tre veckors tid att ta mina
tabletter villket är väldigt dumt när man behöver dom !
och sist jag va hos barnmorskan hade jag 110 och jag tror knappast det är bättre
denna gången. ska dit om en vecka.
den 18 januari ska jag va där och få lyssna på hjärtat igen !
härligt. jag började om med mina järntabletter igår,
så förhoppningsvis kanske dom hinner göra lite effekt innan jag ska dit igen !

men efter att jag vilat har jag i alla fall fått lite gjort.
jag har diskat, plockat leksaker, lagat mat, damsugit, torkat golv. och fixat.
när barnen lagt sig tänkte jag ta itu med tvätten .
och tömma disken igen. disk finns det ju alltid.
men känner så fort jag gör något att nuär jag verkligen hög gravid.
för orken är inte direkt i topp.

igår va vi ute och gick en mycket kort promenad med pulkorna.
och när vi kom in va jag helt slut . fick till och med socker fall....
suck..... längtar till bebisen kommer så jag får komma igång med träning igen.



//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar