onsdag 14 december 2011

julklappar och små fix.

ja de e väl det dagen kommer gå ut på...
vi ska åka till Norrköping och handla lite smått och gott.
dels titta vad man kan hitta för julklappar.
Leo och Nikita är ganska enkla i år känner jag !
blir lekhuset och något klädesplagg. så två leksaker var en stor och en lite
mindre tänkte jag till dom !
sen får ju dom av alla andra så det får ju inte bli för mycket.
då blir det inte roligt för dom heller.

Felicia vet jag några små saker till.
Ellen lika så.
men Michelle och Kim har jag inte den blekaste vad jag ska köpa till ???
inget roligt med bara present kort !
kanske lite saker för hemmet ! smått och gott.... Kim har ju eget och Michelle dröjjer nog inte länge innan hon skaffar eget!

i övrigt så är det släkten.
mina syskon med respektive och alla barnen !
vad ska dom få ?

ja ja, det brukar ju lösa sig så det får det väl göra i år med.
hittar på något roligt !


i övrigt så blir det nog att köpa lite färg till rummen och om jag hittar någon schablon så blir det de också ! Petri ville till jula och bauhause och myrorna, så det är bara hänga på !
jag vill till lekhuset och kanske kappahl.
och så vill jag nog till rusta en sväng.
så lite små shopping blir det.

igår fick jag en del beställningar på barnklockor och ringar.
det är kul när försäljningen funkar bra !
kommer in lite små pengar varje månad som extra inkomst och det behövs ju nu !
bilen måste ju ha ny koppling och alla julklappar och julmat som ska betalas, sen har man ju alltid alla härliga räkningar som också vill bli betalda av någon anledning.
sen ska jag försöka lägga undan pengar till en dubbelvagn också !
jag behöver en ny med babyinsats till !


nehe. äta upp frukosten nu då och sen ta en dusch så är det väl nästan dags att åka sen !

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar