lördag 10 december 2011

lördag !

jaha nu va de lördag då ! vi ska försöka få en massa gjort ! med rummen som ska fixas.
kasta upp lite saker på vinden rensa tjejerna rum och fixa.....

nu är vi i full gång med detta. kasta spara och ge bort... en hel del papper kastas och jag har rensat gardin skåpet men det va så nyligen rensat så hade inte så mycket att kasta.
har en hel del lucia nattlinnen för framtida bruk i olika storlekar. så dom sparar jag naturligtvis.
ska rensa på alla påslakan och lakan också så det blir ordning och reda i det skåpet också !
det är ju sånt en gravid kvinna ska klara av när man inte kan bära jätte massa tunga saker.
plus att jag fixar mat och grejjer så att vi orkar göra det vi ska !

har en sån där dålig dag med sockerfall idag, bara skakar och skakar. får äta stup i kvarten om jag ska känna mig ok !
idag blir det spaghetti och köttfärssås.
så full i rulle och hoppas vi hinner massor så jag kan börja måla snart !


//Elin //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar