söndag 25 december 2011

snart är det över !

ja snart är julen över och det känns rätt så skönt att det är så !
det har ju gått rätt så smärtfritt trots allt.
inte allt för mycket tårar även om det blev ett par stycken.

igår va vi hos min mamma oh firade med mina syskon och syskonbarn.
och det gick bra. vi åt och öppna paket och fikade och mysade och det gick bra. barnen lekte och vi vuxna babblade och alla höll sams.
det verkar som om de flesta julklappar också va uppskattade.

Leo fick ett nytt badlakan och en bra låda till sitt rum som Felicia hade snickrat och målat i träslöjden. jätte fin, och en liten portfölj att ha saker i.

Nikita fick också ett nytt badlakan, en liten docka, vantar och raggsockar och en liten söt marackas.

Felicia fick parfym och en veckoplanerings tavla . mm.

Ellen fick också parfym och en pulka mm. jag hann inte alls se allt de fick.

jag fick raggsockar och torgvantar och make up remover och en jätte fin skulptur.

Petri fick fisketidinginar och ny svetshandskar och wiskeyglas och lite annat smått och gott.

så alla fick bra saker.

idag kommer nog Petris äldsta dotter Kim hem med pojkvän och hälsar på. det blåser full storm ute så egentligen ska man nog inte va ute alls idag.
men det kanske det blir i alla fall ! vem vet ! jag har ju lite att städa och tvätta här efter en hel helg.....

så nu är det väl bäst att sätta fart !

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar