onsdag 21 december 2011

måla hela världen !

ja just nu känns det som om jag målar och målar, men när blir det klart undrar jag !
känns som om jag har varit gravid i tre år också just nu !
ska måla lite till ikväll sen ska jag ta en lång dusch. för det tycker jag att jag gjort mig förtjänt av.

i felicias rum ska det vara svart och vitt så det blir nog bra när det är klart ! men ack så mycket jobb när man inte kan ta ut alla möbler ur rummet.
det skulle ha underlättat massor om man kunde ha gjort det !

snart är det i alla fall halv klart så då kan man börja se slutet på det ! sen ska det upp lite dekoration precis som i de smås rum.
så mycket pyssel blir det väl sen i mellan dagarna. hoppas felicia kan vara hemma en av dagarna där och hjälpa till ! om inte får det väl bli som det blir !


en kopp kaffe och paus nu sen upp och måla det sista för ikväll tror jag !
resten får vänta !


//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar