lördag 10 december 2011

oj va jobb!

mer jobb än jag hade väntat mig när det gäller att flytta om alla rummen.
och detta ska vara klart innan februari.
allt alltså. målande och byte och möblernade.
jag vill att Nikita och Leo ska få mysigt i sitt första rum.
att det verkligen ska vara ett barnrum.
med mysiga lampor och gardiner och sänghimlar.

jag vill att felicia ska få ett mysigt tonårsrum som hon gillar att vara i och vill ta in sina kompisar i!
och jag vill att ellen ska få ett bra halv rum hon med.
eftersom hon kommer få en möblerbar hall till och börja med innan vi bygger väggen så det blir ett rum men hon behöver ju mysigt hon med. men eftersom hon bara är hemma varannan helg behöver hon i nuläget inte ett helt rum kände vi.
men det gör vi sen när bebisen kommer och de.

det blir en hel del plockande.
pillande,planerande och säkert många suckningar !
men vi brukar ju fixa allt.
julen firar vi ju på nedervåningen så de gör inget om det är lite rörigt på övervåningen !

bäst att sätta fart igen då !

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar