måndag 19 mars 2012

feber!

helgen har varit ganska bra.
vi va på kalas hos min syster i lördags och blev bjudna på god mat och god fika !
så lördagen bestod nästan bara av kalas.
söndagen blev lugn och mysig. hemma med familjen.
ellen åkte hem till sin mamma på etermiddagen.
felicia åkte till sin pappa i morse.
så nu är det bara de tre små trollen hemma denna vecka.
Leo är ledig idag .
nu på förmiddagen har min gamla kompis Kristin med dottern Celise varit här på fika.
Celise är sex veckor yngre än Nikita.
men Nikita fick feber nu på förmiddagen så hon är allt annat än leksugen.
de va trist när hon väl fick en tjej att leka med.

nu håller jag på och steker pannkakor till lunch, med nikita hängandes över min ena axel.
detta kommer bli lite jobbigt idag. men allt går...
i morgon kanske jag ska fika med Helena.


nu ska jag fortsätta med pannkakan och med att sätta ut mina smycken på annons.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar