fredag 9 mars 2012

namn !

ja nu börjar vi alla fall närma oss lösningen på vad vår lilla flicka ska heta !
men jag tänker inte skriva ut det förrän vi bestämt oss helt.
det är lika bra så det inte blir en massa frågor!
vi har i alla fall några namn som vi båda gillar.
men svårt har det varit !

idag tänkte jag få lite gjort hemma.
skriva tränings schema och lite matförslag så att kilona kan börja rasa snart!
vill ju gå ner 25 kilo helst innan sommaren. vilket nog inte kommer gå!
men 25 kilo innan 30 augusti borde gå.
eller mitt mål blir det i alla fall !
jag är ju inte som alla andra som får barn som rasar 10 kilo på förlossningsbordet.
NEJ, jag gick ner 3 kilo där.
blir så depp. skulle va så skönt om man veckan efter kunde väga sig och hade gått ner i alla fall 50% av det man gick upp. men icke !
så det blir att kämpa för varje ynka kilo!
men ner ska jag !
så denna helgen är sista helgen so jag låter mig äta vad jag vill.
så godis och allt blir det slut på på söndag kväll.
sen ska det bli nyttiga frukostar och middagar med rutiner igen.
nu får det va slut på slarv!


om jag ska ta bort 25 kilo innan 1/9 så blir det 4 kilo per månad och 1 kilo ca i veckan.
det borde jag ju klara tycker jag !


ska maila till min dietist och be om lite råd så här nu när jag ammar för mjölken får ju inte bli drabbad. jag vill amma så länge som möjligt !


nu ska jag fortsätta med mitt lördags fixande. tvätt och annat skoj !
hoppas kunna gå en promenad till affären med vagnen idag. tror inte det är för kallt för bebisen.
blir skönt med frisk luft !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar