tisdag 13 mars 2012

mot bvc och lasarettet !

idag ska vi först på bvc kontroll.
väga mäta och se så allt är bra !
alltid tryggt att göra så man vet att maten räcker till.
där ska vi vara klockan nio.
klockan tio ska vi vara 3 mil därifrån på lasarettet och hörselkontroll
på Kayleigh. det brukar ta ca fem minuter att genomföra en sån.
och bebisen ska sova under tiden ! det görs via data !
väldigt bra att man erbjuds såna undersökningar så man vet
om barnet hör bra eller inte !

så nu ska jag bara byta blöja på Kayleigh och klä på Nikita ytterkläderna så kommer vår skjuts och hämtar oss kvart över åtta.
Leo är på väg med Petri till dagis. och ska vara där mellan 8-13.
skönt för honom att få leka av sig lite !
Petri passar på att ta en långpromenad samtidigt så han får en ca timmas runda.
han försöker bygga upp sin kondition igen så att vi kan komma
igång och träna både han och jag !

jag ska också komma igång mer och mer.
mjukstartar lite med promenader i några veckor till. sen ska jag ta hem min orbitrekk och köra 30 minuter om dagen på den !
sen hoppas jag kunna komma igång och köra mitt x-box program.
och när jag varit på efterkontroll och ser att livmoder och allt läkt som det ska så ska jag komma igång med hårdträning !

25 kilo innan september vill jag ta.
i september är det 5 år sen min operation och då vill jag väga så lite som möjligt och kunna ringa till min plastik kirurg och be honom göra lite jobb på mig !



nej... bäst att sätta fart !

ha en toppen dag alla ni som läser !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar