onsdag 21 mars 2012

nehe!

de blir förmodligen ingen bil !
det blir att köpa kopplingen till den bilen vi har och sen vänta på att den ska komma hem för att sen vänta på att den ska bli lagad.
nu är jag så trött på att vara utan bil. så den här kommande månaden(minst) som jag kommer få vänta på att vår bil ska bli lagad kommer att vara jätte jobbig.
min man och jag är lite oense om tillfällig bil.
men men det är väl bara stå ut !

jag får väl se det som så att det är bra att komma ut och gå !
jag ska ju ner i vikt, så det kanske är bra att vara utan bil om man ser det från den vinkeln !

nu sk ajag gå och lämna lilleman på dagis sen hem och fortsätta med allt som ska göras hemma.
tänkte jag skulle ha gått på baby cafét idag men det blev inte så !
jag ska ringa vårdcentralen idag också eftersom Nikita har kräkts varje morgon nu ett par dagar.
men sen mår hon bra efter det !
väldigt konstigt !

ha de gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar