fredag 23 mars 2012

konstigt !

Nikita har nu varit hängig sen i måndags och idag är det fredag !
man börjar ju undra när det ska vända.
hon kräks och är hängig !
allt hon äter eller dricker kommer upp ganska omgående.
min stackars lilla tösa bit.

man blir ju så orolig när ens barn är sjuka !
men jag har pratat med dom på sjukhuset och dom ber oss avvakta !
så vi avvaktar !
idag har hon druckit lite juice och ätit lite yoggi. och lite av det fick hon behålla innan hon kaskad kräktes igen.
samma igår kväll hon åt en liten yoggi och det kom upp lika snabbt.
det är femte dagen hon kräks idag !
ska ringa doktorn igen senare ifall det inte ger med sig !


igår satte jag ut en förfrågan på facebook om cyklar och fick svar direkt av en kompis.
hon hade två stycken som jag kunde ta !
så dom ska jag försöka hämta idag !
då kan jag sätta cykelsitsen på den och skjutsa leo till dagis.
kanon ! och om vi skaffar en cykelsits till så kan Nikita också åka. men framöver måste vi nog skaffa en cykel vagn ! så alla barnen kan åka med alternativt att Leo får hem sin cykel som han fått av mammas granne så han kan lära sig cykla !
då kan vi motionera allihopa !

i övrigt idag ska jag försöka få med mig familjen ut på promenad.
Nikita behöver också lite frisk luft !


får ta och hoppa in i duschen nu !
ha en toppen dag ni alla !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar