söndag 11 mars 2012

förändring och namn.

ja nu känner jag verkligen att jag skulle vilja förändra mig !
färga och klippa håret och göra något mer mordernt och snyggt.
men det kostar ju så mycket ! det är ju inget man bara gör !
ska man både färga slinga och klippa så är det ju drygt 700
så det blir väl att börja spara pengar till de !
så om jag sätter som mål att spara pengar till det och belöna mig med
lite make over när jag gått ner 5 kilo så kanske man kan unna sig en snygg frilla !

så får det nog bli !
Felicia vill ju också klippa och slinga på sallong så jag kanske skulle sätta samma till henne.
att om hon sparar lite pengar och jag också till henne och hon följer med på promenad tre kvällar i veckan så hon får igång lite kondis så får hon en sån behandling av mig !

idag är i alla fall första dagen som jag ska undvika allt sött och motionera
mera för nu ska kilona väck.
jag trivs verkligen inte med att inte väga som jag ska väga !
så det blir att kämpa ....


igår beslutade vi namn på vår dotter också....
det tog nästan två veckor men nu har hon sitt namn.

hon heter Kayleigh Alwa Maria Nurmi.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar