måndag 19 mars 2012

letar bil

behöver en billig tillfällig bil eftersom våran står med trasig koppling som vi ska byta !
så under tiden har jag behövt haft en bil länge. men inte kunnat köpa någon !
nu tänkte jag att jag kanske kan köpa en som kostar omkring 3000 kr.
spelar ingen roll va de e för skit bil bara den är besiktad i alla fall till maj så vi hinner laga våran !
så nu sitter jag och kollar annonser och tänkte att nu SKA jag ha en !

men nu hittar jag inte så många ! suck !

dagen idag har varit bra. mysig med barnen !
det enda som varit trist är att Nikita fick feber på förmiddagen och sen har hon kräks fem gånger. men verkar som hon piggnade till under kvällen !
Leo har inte visat några tendenser på att må dåligt , snarare tvärtom !

idag hade vi fika besök innan jag kom på att Nikita skulle bli så sjuk. så kristin och hennes flicka celise va här och drack kaffe och lekte en liten stund.
de va trevligt så det hoppas vi blir fler gånge rnär inte Nikita är hängig.


resten av dagen har vi bara tagit det lugnt. Leo har varit super duktig ! och mysig !

jag kan inte fatta att det ens är möjligt att älska så mycket som jag äslkar mina barn !
dom är så underbara allihop!

Ni är mitt allt och lite till !

älskar naturligtvis min man också ! han är min bästa vän och min stöttepelare ! kan inte se mig själv utan honom !

det är lycka och kärlek. och jag är sååå lycklig att jag hittat det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar