tisdag 13 mars 2012

gluten eller inte ! ?

funderar lite på om Leo kan vara överkänslig mot gluten.
just för att han blir förstoppad i mellan åt.
och att han har humörsvängningar så det sjunger om det .
en hel del av symtomen stämmer på honom.
och jag har ju funderat på det flera gånger.
så jag borde kanske testa att ta bort allt gluten i någon månad enbart för att se om det blir någon förändring !?

jag vill u inte att min lilla kille ska må dåligt ju !
ska kolla vad min bvc sköterska säger , jag ska ju dit på torsdag med Kayleigh.
så får passa på att fråga då !

nu ska vi ut och gå jag och mina små tjejer.
vi ska till affären och sen hämta min lilla kille !



1 kommentar:

  1. har han diarre och kräkningar med?
    Talar han ofta om ont i magen?
    Då är det troligen med all säkerhet gluten ,två i vår släkt lider av det så ,ett gott råd kolla upp med läkare ett blod prov visar de tydligt samt ett pricktest om det är endast vissa sädes lag ahn ej tål ,vissa är vete allergiker ...

    SvaraRadera