lördag 10 mars 2012

promenad!

ja idag kom vi ut på promenad. det va 10 grader varmt så vi kände att det va ok att ta ut bebisen !
jag har inte velat det när det har varit kallare men nu kändes det ok ! och idag är hon 11 dagar gammal, fasiken va dagarna rusar fram snart är hon ett år !

så en promenad till affären och handla lite taco grönsaker och lite lördags godis.
helt ok.
så skönt att få gå ut och gå utan sammandragningar och ont i höfterna.
ryggen gör fortfarande lite ont i mellan åt men inget jag lider massor av !
snarare så att jag njuter av att våren är på gång och att vi kommer ut !
nu ska jag igång med bantningen på måndag så det gäller att promenaderna funkar !
tyvär är Nikita inte helt övertygad om att det är kul att sitta i vagnen.
men hon somnar om vi går vid den tiden!
så det får väl bli en del av rutinen. gå vid tolv och hämta Leo vid ett så får man en timmas promenad innan jag ska hämta honom !


nu är det dags för kvällsmat och amning !
men skriver mer senare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar