lördag 17 mars 2012

lördag !

idag är det lördag.
men det brydde sig inte Leo om.
han väckte oss halv fem.
så nu börjar jag känna mig trött...
men det är bara hålla igång så man inte blir för trött innan kvällen !

lilla Kayleigh är snuvig så hon kan knappt andas när jag ammar. så jag sover ju dåligt av den anledningen också !
jag hoppas koksaltet gör lite nytta .

igår va vi hos Helena och fikade i ett par timmar.
och barnen lekte jätte bra !
vi kom hem så att barnen lagom hann äta och sen va de dags att fixa sig för natten och hoppa i säng. i samma veva kom Felicia med kompisen maja och så kom Ellen hem också !
så vi pratade lite med dom. och sen drog dom iväg och köpte lördags godis.
sen mös dom resten av kvällen !
vi gick och la oss tidigt !


idag bär det förmodligen av på kalas hos min syster som fyllde 33 år i tisdags.
så vi ska bli bjudna på middag där !
det blir jag och de tre små trollen som åker !
Petri är hemma med de stora trollen och fixar lite härikring !


nu är det dags för en dusch och sen måste väl alla göras i ordning inför kalas.
både jag och barnen !


skriver säkert senare igen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar