torsdag 15 mars 2012

ja. frågan är kommer jag lyckas gå ner 4 kg per månad under 6 månaders tid....
jag vill verkligen det !
och det är målet som jag satt nu.
men jag undrar om jag kommer klara det !
när får man börja träna ordentligt efter en förlossning ? är det när man slutat blöda eller när ?
jag vill komma igång nu !
promenader är jag igång med. någorlunda.
och jag ska komma igång så det blir regelbundet minst fyra dagar i veckan !
jag bara önskar att min kropp kunde vara som alla andras, att man rasar tio kilo direkt efter förlossningen ! men icke. jag går inte ner ett hg.

idag ska jag i alla fall ut och gå i solen !
ska gå först till affären och sen hämta Leo. det kommer nog bli skönt !
jag måste gå och köpa koksalt till Kayleighs näsa för hon är så täppt på natten !
men först nu ska jag ta en dusch !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar