torsdag 22 september 2011

dagen !

dagen började ju bra ! men sen blev den kanske inte den bästa !
dagen började som den brukar och vi åkte iväg vid 12 hugget för att storhandla.
på vägen in får jag reda på att dom förmodligen ska avliva mammas hund som vi trodde va frisk 5 år gammal är ju heller ingen ålder.
men min syster skulle följa med till djursjukhuset och de va ju tur det för jag gråter för allt nu., kan inte ens se på tv förrän jag gråter !
hormonerna spökar....

vi åkte till flera butiker för att handla och avslutade på city gros
och när vi va där fick jag ett sms från min syster att vovven hade fått somna.
så jag fick ringa mammas bästa vän som står hunden lika när och va med att välja valp och betala och hämta henne och allt, jag ringde honom, och han blev ju heller inte direkt glad.
ringde även min äldsta dotter . tror hon tog de ganska bra...
men det är jobbigt med sånt här !
ringde mamma nyss och hon va ledsen men hade en god vän som sällskap och skulle snart försöka sova !
men fan va de gör ont att veta att hon är så ledsen.
vad kan man säga lixom !?

beklagar sorgen?
nej det duger lixom inte till !
jag hoppas jag sa de hon behövde höra för att göra det lite lättare i alla fall !


nu sover mina små troll jag har lite kvar att göra med allt vi handlade idag.
så det är inte kväll för mig än.
jag hittade nya regn kläder till Leo fodrade idag dom kostade 229 så det va ganska bra pris, ljusblå och han blev jätte glad !
resten va mest mat och blöjjor och hundmat.
men sånt som går åt ju !


ha de gott och tack för ni läste !

//Elin//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar