måndag 26 september 2011

eftermiddags kaffe !

så trött. så åker perkulatorn på igen.
får se om man piggnar till av de !
Nikita har haft två nätter som hon har spökat.
och jag är ju snuvig också så det gör ju sitt.
i vilket fall så har jag tagit massa kort på annons saker som ska ut
på annons ikväll.
mycket bebiskläder och mammakläder och en del ungdomskläder.
ska även sälja min ena våg och lite annats smått och gott.
när man börjar rensa så hittar man en massa saker man inte behöver.

kanske kommer det ut lite andra saker också !
smyckena som jag normalt säljer funderar jag också över att lägga ut här på bloggen
ifall någon skulle vara nyfiken på dom.
finns ju en hel del.
något för alla tror jag !
kanske har lite utförsäljning också.
det är ju höst och en del saker måste ju förnyas.


mina barn vägrar sova middag idag så dom lär nog somna riktigt tidigt ikväll,
på både gott och ont.
ska väl ta ut dom en sväng snart så dom får lite frisk luft !
petri sågar ved så just nu är det inte skönt att va ute när motorsågen låter!


bäst att plocka vidare här hemma.
kanske kommer det fler inlägg senare under dagen !

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar