måndag 26 september 2011

miljonär

ja jag skulle behöva vara miljonär !
vem vill inte det ?
men vi har aldrig haft massor pengar.
så för en gång skull skulle jag vilja kunna vara bara lite rikare !
kunna känna att man kan betala alla räkningar och ändå ha typ tio femtontusen
kvar, för då kunde jag handla allt jag vill , plus köpa en begagnad bil.
men det kan jag ju inte.
suck.....

men pengar är ju inte allt, jag är ju rik på många andra sätt.
eller ?
jag har underbara barn och en underbar man.
så jo jag är rik på det sättet.
lyckligt lottad.


men pengar skulle inte skada just nu känner jag !
bara liiite
om alla jag känner skulle ge mig varsin 100 så skulle jag kanske ha råd med en bil..
hihi !
nej vars ! ska lösa detta under dagen tror jag !


//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar