torsdag 29 september 2011

torsdags kvällen

ja nu va det kväll igen !
petri har pysslat med veden hela dagen.
och det känns som om högen aldrig tar slut.
men det gör den snart. inte fasligt mycket kvar nu.
i alla fall inte om man jämnför med hur det såg ut i början.

nu sover de små trollen.
skönt att dom kom i säng tidigt ikväll det behövde både dom och jag !
mest jag tror jag för idag har jag varit så hemskt trött
om det beror på graviditeten eller på förkyldning vet jag inte !

nu är det i alla fall kväll och jag ska på ultraljud i morgon.
härligt ! att få se den lilla igen !
så i morgon kommer nytt foto...


allt plock är färdigt för idag och barnen i säng så nu återstår väl bara te för min del då !
sen försöka hålla mig vaken tills felicia lägger sig !


sov gott alla läsare .....

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar