söndag 25 september 2011

promenad!

ja idag blev det av med en höst promenad.
turen mot affären gick bra, men hem va det jobbigt
mitt bäcken gjorde ont. men det va bara kämpa på.
annars kommer man ju ingenstans!
nu är vi hemma igen ! det va bara Leo och jag som gick.
Nikita va hemma med Petri och tog sin förmiddags lur.
solen skiner och det är en väldigt fin höst dag !
borde egentligen ta en kopp kaffe och sätta sig i solen och mysa !

blir i alla fall att klippa gräset idag.
måste det så det inte blir lika långt som det va sist.
plus att det ser alltid fint ut när det är nyklippt.
jag vet att det är söndag men jag kan slå vad om att ingen granne
bryr sig om söndags frid och att minst en eller två till utöver mig plockar fram klipparen, trimmern eller en vinkelslip eller liknande.
här är det sällan tyst !


Leo och jag pratade om ifall vi skulle ta en promenad till parken sen.
det tar bara fem minuter för oss att gå dit, men kul för barnen att få leka lite !
får se efter maten.
och om jag kan få ut min man !


ha en toppen dag ni som läser detta !

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar