tisdag 20 september 2011

så trött !

ja fy, idag vill ögonen inte vara vakna.
nu är det en kvart kvar tills jag ska åka och lämna Leo till dagis.
Nikita fick somna igen för hon bara va ledsen och ville ingenting!
regnet ligger i luften och man känner att mycket av tröttheten ligger i vädret.
mina fötter och händer känns svullna och det är inget skönt alls.
en biefekt av att vara gravid . men det är ju inte alla dagar och då får man ju vara tacksam !
vet inte om jag ska ta och vila lite när jag lämnat Leo.
jag unnar mig ju aldrig sånt. men idag kanske man borde det !
eller bara ligga i soffan och se en film, det va flera år sen jag gjorde på dagen !

men förmodligen kommer jag inte unna mig det idag heller.
har ju lite att göra, kolla igenom räkningarna, skriva storhandlings nota, fixa i ordning mig och starta en tvätt så man blir av med den gigantiska tvätt högen.
blir lätt en aning större när tjejerna varit hemma.
av någon anledning ! hihi!
men det är ju inte så ansträngande.
värr är det att kolla räkningarna det finns väl inget som är så tråkigt !


idag ska Leo få ha sina nya skor som jag köpte igår så hoppas jag att han kan ha dom !
det verkar som det börjar gå höstinfluensor på dagis nu och det känns ju inget skoj ! än så länge är ju vi friska.... men man vet ju aldrig !
håller tummarna. mina barn brukar sällan bli sjuka och inte jag heller !


nej... nu är det dags att skjutsa Leo.
men jag skriver mer senare !


//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar