torsdag 29 september 2011

torsdag redan !

dagarna verkar bokstavligen rusa fram.
hösten är otroligt fin just nu.
och det är varmt och härligt ute.
det har blivit en morgon promenad varje dag
denna vecka. och det är skönt även om min kropp
just idag känns som en elefants kropp.
tung och hemsk. jag tror förkyldningen är på sin topp.
känns som om det inte går att fylla lungorna.
i morse sov jag till och med en halv timma i soffan efter
morgon promenaden vilket sällan händer. typ aldrig !
men det va skönt. sen tog jag en lång varm dusch för att komma igång igen !
vet inte om jag kom igång men skönt va de.
sen va de dags att hämta Leo. och nu sover han middag.
Nikita är vaken och vi har nyss ätit lite mellis macka.

i morgon är det dags att åka på rutin ultraljudet.
jag är ju i vecka 19 nu.
så nästa vecka är det halv tid.... tiden har gått ganska fort trots att det inte känns som det i mellan åt. men snart ligger jag där på bb....
ska bli skönt att komma på ultraljud och se om allt är bra i alla fall !


så idag blir det ganska lugnt här hemma.
ska ut och pyssla lite med veden och leka lite med barnen i solen.
man ska väl passa på de få soliga dagar som är kvar.
ska även laga kokt potatis och köttgryta som jag har förberett för. så det är princip bara att starta plattorna.
felicia är ju inte hemma förrän vid halv fem så vi får väl äta innan !


härligt att se att jag har en del besökare på bloggen !
det gör mig glad. men vore kul att få lite kommentarer också !
så kom igen !


ha en toppen dag i solen !


//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar