torsdag 29 september 2011

ultra dags !

idag är det dags.
har ju längtat efter den här dagen ett tag.
man både längtar och är ängslig för ultra ljudet !
vad skulle man göra om det visade sig vara något fel.?
fy va hemskt.
så det är med blandade känslor jag åker dit idag !

men förhoppningsvis kommer jag hem med en fin bild på en frisk bebis!
jag vet ju i alla fall att det bara är en. för det såg vi ju på nup/kub ultrat.
fast petri hade hoppats på tvillingar även denna gången !
jag vet inte om jag riktigt hoppas på samma sak.
fast jag skulle gärna få tvillingar, men i så fall vet jag inte om jag vill ha dom tätt.
för skulle jag ha väntat tvillingar nu skulle jag få fyra barn under fyra år.
då skulle jag ju visserligen veta vad jag gör med mina dagar, ännu mer än nu !
älskar mina galna knoddar.
men vissa dagar vill man kunna sitta fem minuter !
vilket oftast är omöjligt.
mitt liv är en aning intensivt !


kom precis in från en blåsig med härlig promenad i det vackra höst vädret.
14 grader varmt stod mätaren på när jag gick !
jätte skön och Leo va jätte glad när han kom till dagis !

nu ska jag hoppa in i duschen.
fixa till mig.
packa skötväska och vagn och tanka bilen.
sen drar vi iväg, och jag hoppas att Petri får vara med
på ultrat trots att vi har barnen med oss !

på återseende senare !

//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar