söndag 25 september 2011

detta är då jag. 31 årig, 7 barns mamma från en liten by i östergötland.
jag har 3 snart 4 biologiska barn och tre ingifta.
underbart att leva livet i en stor familj.
man vet aldrig hur dagarna ser ut.
på min promenad idag gick jag och funderade över ifall jag skulle vilja ha en bebis till
efter detta och om min kropp i så fall skulle orka det.
och om prioriteringar.
efter denna graviditet har jag ca 20 , 25 kilo att ta bort.
sen ska jag genomgå en bukplastik efter mitt viktras på 60 kilo på 6 månader.
det finns en del att ta bort.
det är ju något jag verkligen längtar efter att få göra.
att efter alla dessa år få en platt snygg mage och känna mig normal viktig och inte fet !


tankar och funderingar !
en bebis till eller vikten.
hm..... man vet aldrig.
som det känns just nu är det nog sista bebisen som ligger i min mage nu !
men som sagt man kan ju ändra sig !


//Elin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar