tisdag 10 april 2012

banta när man är fattig!

det går ju inte banta när man är fattig.
i alla fall inte om man ska följa lchf metoden.
då behöver man inhandla en massa extra saker för att komma igång.
och jag har typ inget hemma.
jo jag har massor av saker hemma men allt innehåller mer än 4%kolhydrater per 100 gram.
så vad ska man då hitta på ?
får väl bli en mjukis start och försöka minska så mycket kolhydrater som möjligt och sen när lönen kommer få man satsa hel hjärtat på att sluta med allt.
då kan jag satsa på att handla allt som man behöver för att komma igång.
sen ska jag kolla på friskis och svetttis gympan ifall det finns fler än jag här i Gusum som vill samåka in, för när jag får igång bilen så kan man ju börja igen.
träna kanske de tre passen dom erbjuder.
får man två personer till som vill samåka så blir ju inte resan dit så dyr.
och jag tror att det va friskis och svettis gympan som gjorde att jag gick ner så mycket sist jag gick ner.
intervall träning på hög nivå! och jag älskade de.
hade så himla kul.
och mådde så bra. så det vill jag göra igen !
hoppas man kan gå på de även på sommaren !
ett plus är också att felicia kan följa med !


nej... nu är det dags att laga mat !

bye bye !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar