måndag 9 april 2012

sockeravgiftning

men aj va svårt det är.....
en hel dag och jag har nästan lyckats.
råkade äta en kaka till eftermiddags koppen.
fy på mig och inte va kakan god heller.
skärpning.
men i övrigt så har det gått ganska bra.
till frukost blev det två stekta ägg och till mellis ett päron.
till lunch/middag blev det kyckling filé med sallad och broccoli.

till kvällen nu vet jag inte riktigt vad det ska bli!
svårt , men troligen ett ägg eller liknande.
finncrisp med philadelphia på kanske...

men svårt är det för man märker hur van kroppen är att få sin vilja igenom att få socker.
för man blir lite trött och slak utan.
men jag ska klara det.
fm glas ljummet vatten har jag lyckats få i mig under dagen också !
tyvär gjorde jag bort mig och drack saft till maten av ren vana. så det blir ändring på det i morgon ! då blir det vatten oavsett !
måste bara lära mig tänka om vad det gäller allt. !


nu ska jag upp och fortsätta städa mitt sovrum och ta ner en massa kartonger med barnkläder från vinden. sen ska dom rensas och fixas till.
jag ska även bada min två troll. och Kayleigh får bada senare sen!
någon promenad har jag tyvär inte hunnit med än.
kanske blir en sen. men jag fryser som en hund så vi får se !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar