fredag 6 april 2012

långfredagen!

ja nu är det påsk.
igår gick felicia påskkärring med de små.
dom va så söta.
och dom fick ihop lite godis.
det är kul att traditionen håller i sig !

idag är vi lite trötta allihopa.
just nu vilar alla tre barnen.
och Petri som gick upp fem med dom ska också vila lite
innan han åker och handlar.
det regnar som tusan ute idag.
så trist jag som hade tänkt gå ut och gå !
men det får väl bli en annan dag !

jag har städat lite här hemma nu på förmiddagen !
och ska väl fortsätta lite lugnt under eftermiddagen !
tar det ganska lugnt !
ska laga mat också !

i morgon kommer janne och mamma och felicia och äter påskmiddag här.
det ska bli trevligt !
hoppas vädret är bättre så man kan va ute lite i alla fall !

min vän tette är här nere.
så jag ska försöka hinna med att träffa henne .
trots att hennes lilla kille hade feber igår!
synd att det ska bli så när vi ses så sällan !
men det smittar kanske inte till Kayleigh eftersom jag ammar !
men jag vet inte om jag är villig att ta risken med de andra heller eftersom
Nikita va sjuk förra veckan och Leo veckan före de!


nej, dag att ta lite kaffe och slappa i soffan en stund innan jag sätter fart igen !

glad påsk på er alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar