fredag 20 april 2012

bättre dag !

idag är tanken att dagen ska vara bättre än gårdagen!
den va inget bra alls. och inte förrgår heller direkt.
så jag började morgonen med att tala om för mig själv att
jag ska ta det lugnt idag !
att jag inte ska bli arg på barnen om de gör en miljon hyss.
utan lugnt och stilla bara avleda dom !
och än så länge går det skapligt !
Leo och jag har bara haft en liten diskusion om att man inte slår på
fönstren. för då går dom sönder och man får sår.
han har en förkärlek till att kladda ner fönstren och att slå på dom !
men i övrigt har det gått lugnt till denna morgonen !

idag ska Petri sälja sin båt.
så i morgon kommer en kille och hämtar min bil för att laga den
så snart är parkeringen tom!
det kommer att kännas lite lustigt.
men då kan man passa på att fixa med den
rensa bort ogräs och så !


idag funderar jag över att åka till sörping med de två små damerna Nikita och Kayleigh
och gå på loppis, Felicia står och säljer mina smycken tillsammans med min mamma.
så jag tänkte hälsa på dom !
och kanske hitta en cykelsits och lite annat till barnen.
man vet ju aldrig vilka fynd man kan göra !
jag hoppas att felicia kan få lite smycken sålda och att hon kan få ut mitt namn lite så jag får lite kunder ! det är kul !
det är ju flera stycken som anmält intresse för att ha smycke party så jag måste beställa hem lite fler saker så att jag kan ha ett party under sommaren !
det kommer bli kul ! att testa !



nej, nu ska jag packa skötväskan och se om jag kan komma iväg !

ha de gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar