lördag 21 april 2012

mina loppisfynd



ja det blev lite fynd igår på loppisen !
Leo fick två kepsar, en hjälm, och två dinosaurier och en siffertavla.
Nikita fick två dressar , en body , en hjälm och en apa och ett par jeans och ett par arbetsbyxor.
Kayleigh fick en dress och en body.
Felicia fick 100 kr i lön för att hon sålde mina smycken.
så hon fyndade också lite. ett par örhängen, två microfoner och ett iphoneskal.
och så köpte hon nötter som lördags godis.















det kändes helt ok att åka buss både hem och dit. även om jag anser att bussarna är totalt värdelösa vad det gäller plats för vagn.
men det funkade bra trots allt. och när vi kom hem kom Petri och Leo och mötte oss.
kändes helt ok och det kändes skönt att ha kommit ifrån varandra en stund. för annars känns det som om vi träffas konstant.
Petri sålde sin båt igår också. skönt att bli av med den. tycker jag.... och samtidigt tråkigt men jag hade inte kunnat följa med ut med båten i sommar i alla fall. inte med tre små troll.

idag kommer en kille och hämtar min bil så ska han hjälpa mig med den ! så jag ska snart ut och plocka ur alla saker ur den !
ska bli skönt när bilen är klar ! då ska jag skicka in den på rekond och även tvätta och vaxa den.
denna bilen ska vi verkligen sköta om !


nej, dags att göra sig i ordning inför dagens utmaningar. får vi se om vi kommer ut på en promenad och leka med Helena och barnen. just nu hänger regnet i luften, men jag känner ändå för att komma ut och gå !

hoppas det blir en bra söndag trots att barnen vaknade klockan fem !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar