onsdag 25 april 2012

de va den dagen det !

god kväll... 
nu som först kom jag mig för att skriva ett inlägg. 
lite smått trött nu måste jag erkänna. 
lchf metoden går bra för mig. Petri håller inte lika hårt på det och det är synd. 
för han behöver det också. inte för att gå ner så mycket i vikt kanske , men för att må bra. sist vi åt lchf så mådde han toppen. 
jag mår mycket bättre av det också. mest för att jag inte känner mig svullen och konstant proppmätt. 
jag dricker 3 liter vatten om dagen också ! och det funkar jätte bra. 
just nu blir det två ordentliga promenader varje dag men jag skulle behöva köra ett eller två träningspass om dagen också för att det skulle ge så mycket som möjligt! men det kommer. jag ska sätta fart ! 

Felicia bjöd medEllen till Eric Saade ikväll. han spelar i linköping. 
och jag hoppas att dom hade skoj ! 
mina tjejer har blivit så pass stora att dom kan gå på konserter själva.... det känns så overkligt ! men så är det ! 
 ska bli skoj att se alla foton och höra berättelsen sen ! härligt. önskar att jag med fått uppleva min idols konsert när jag va i tonåren , men det fanns inga pengar till de, dessutom spelade han bara i sverige typ 1 gång per år  ! 

Michael jackson! 

Leo hade drop in fika på dagis idag, men eftersom Nikita haft feber i två dagar som troligen beror på vaccinationen så ville jag inte gå in och jag är ju inte säker på att det är på grund av vaccinet. men 90% säker. 
det va synd för det är kul att dom gör såna saker på dagis. 
jag gick två promenader till och från dagis idag. tyvär hann jag inte alls jag tänkt hinna medans Leo va på dagis efter som Nikita va hängig. men jag damsög och torkade golv och tog disken ! det va det viktigaste ! sen va tanken att jag skulle gå med barnen till affären och köpa glass, men det blåste upp och blev mulet så jag misstänkte regn och mycket riktigt blev det regn. 
jag hann hem innan med barnen och lagade middag i stället. 




så nu ikväll har jag lagt ut annonser på facebook. och fotat och sorterat allt. så kanske man blir av med lite. har ju massvis med barnkläder... va man samlar på sig alltså ! 


idag hämtade vi ved maskinen så i morgon kör vi igång. 
och i morgon hoppas jag även att min bil ska bli klar. det har ju krånglat lite med lagningen ! 




//Elin//




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar