fredag 20 april 2012

one of those days

ja idag har det verkligen varit en sån där tung dag.
barnen har varit gnälliga och bråkiga och busiga.
och trots att jag fick sov morgon till åtta så har dagen gått i ett.
vart jag finner ork ifrån vet jag inte.
jag har tvättat 12 maskiner tvätt på två dagar.
och vikt hälften. resten blir att vika ikväll..
och det längtar jag inte alls efter känner jag nu !
tröttheten är ganska stor. och jag har inte kommit ut på promenad i dag tack vare detta hemska snöoväder som drog in under natten !
fy för april väder....

jag fattar inte hur många hyss barn kan göra på en dag ! ?
men så är det väl när det är tråkväder och man inte kan komma ut !
så jag hoppas på uppehåll i morgon så man kan gå ut lite i alla fall !

snart stupar jag av trötthet !
fattar inte hur en mamma orkar allt som man ska orka !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar