måndag 23 april 2012

min bil !


blev så glad idag när jag kom hem från promenaden med mina små troll.
då kom en flygfraktsbil och svängde in här.
kopplingen hade kommit. tjoho.....
ingen blev gladare än jag !
så jag messade direkt till han som skulle laga bilen och sa att nu kunde han sätta fart !
så han kom och hämtade den ikväll.
det känns så skönt. och skönt att någon kunde hjälpa mig....
så snart kanske vi har bil om allt går som det ska !
jag är så glad.
så kanske tar vi min bil till klädbytardagen på lördag då vi ska dit och kika lite !
det är ju även marknad där så det ska bli kul att åka iväg och kolla lite !

i morgon ska jag gå promenad till dagis och lämna Leo .
sen ska jag hem och ringa lite samtal och klockan halv elva ska jag ta en promenad till Helena och fika lite , då tar jag med mig Nikita och Kayleigh så går jag och hämtar Leo direkt från Helena sen vid halv ett! det blir mycket promenader så jag hoppas att vädret blir bra.
sen funderar jag över och kolla på kvällen om jag kan få igång mitt träningsprogram på x-boxen så att jag kan komma igång med det så snart som möjligt.
jag ska ringa om efterkontroll i morgon så kanske jag får klartecken sen !


på onsdag sen är det dags för bvc med Kayleigh, då är det 2 månaders kontroll med läkarundersökning. blir kul att se att allt är bra !
efter det ska jag försöka hinna med biblioteket och sen ska förmodligen mamma och jag hämta vedmaskinen som vi hyrt för att få bort veden så snart som möjligt !
det blir toppen.
så torsdag , fredag och lördag kör Ronny och Petri ved och jag och mamma hjälper till lite och servar med mat och fika och annat....
det blir nog kanon.

nu är det dags att sova så man orkar med alla promenader i morgon !
Felicia sover hemma i natt för att sen sova hos hasse två nätter. på onsdag ska hon på Eric Saade konsert. det blir nog jätte skoj för henne !


Sov gott allihopa där ute i mörkret !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar