måndag 16 april 2012

så härligt!

idag vaknade jag klockan 06:00 exakt. som om klockan hade ringt!
gick och kollade att Felicia va vaken och sen ner och byta kläder och fixa i ordning Kayleigh. Nikita och Leo sov vidare tillsammans med Petri.
så skönt. bara jag och Kayleigh och Felicia som mysade en stund i soffan !
sen fixade jag lite frukost när Felicia hade åkt till skolan. då kom även de andra i familjen upp.
så fick Nikita och Leo sin frukost och lite mys i soffan.

en bra och lugn morgon.
sen fixade jag tidig lunch vid halv elva.
för jag tänkte vi skulle ut och gå.
och de blev en jätte skön promenad i en timma.
sen blev de lek i sandlådan en liten stund...
jätte mysigt och super härligt väder
men nu är de mulet igen.

idag startar jag och Petri med LCHF och felicia startar med nyttigare mat.
Leo och Nikita får äta som vanligt nästan !
Petri ska ner 15 och jag ska ner 22 minst.
så nu blir det strikt diet och mycket motion!
för jag har som mål att klara det innan september.
och det ska jag göra !
belöningen blir att efter jag gått ner 11 och felicia 5 ska vi gå till frissan och klippa oss. och när vi gått ner allt ska vi gå till frissan och färga och slinga oss...
jätte kul .
så nu kör vi hårt.

i morgon är det dagis dags för Leo igen. blir skönt för honom.
och på onsdag blir det neurofysiologiska i linköping för mig.
där ska jag genomgå en EEG undersökning .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar