måndag 16 april 2012

duktig !

känner mig lite duktig efter igår. startade igång med LCHF och motion.
så jag drack 2,5 liter vatten under dagen och åt bara enligt LCHF.
motionen blev en promenad. och städning.
men man ska inte gå ut för hårt heller.
idag blir det hårdare. idag ska jag ta två promenader och träna.
och helst ska jag försöka hitta en intervall träning som tar ca en halv timma men bränner desto mer. när jag såg på tv programmet "älskling du har blivit en tjockis" så fick jag inspiration och insåg att jag också kan bara jag vill.
kanske inte 17 kilo som han. men 10 kanske på 7 veckor.
jag hoppas att jag kan klara det med kost och motion.
då skulle det bara va 12 kilo kvar att ta på de andra 12 veckorna.
sen ska jag ha nått mitt mål.


idag ska LEo till dagis.
så jag ska ta en promenad och lämna honom alldeles strax.
sen hem och ta hand om lite städning och om Nikita och Kayleigh.
i morgon försvinner ju en hel dag i linköping så lika bra att försöka få lite gjort idag !
förmodligen kommer jag sova hos mamma i natt!
kommer sakna mina små troll och min man. men det är väl bara nyttigt ibland.
så får man nya krafter att va med sin familj.


nu dags att sätta fart !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar