tisdag 24 april 2012

toppen dag !

har haft en toppen dag.
började dagen med att gå till dagis med Leo,
en rask men skön promenad.
så hem och duscha och äta lite lätt lunch och sen ut och gå igen.
så iväg till Helena och fika och prata.
mycket trevligt.....
sen iväg ut och gå igen upp till dagis och hämta Leo och så hem.

så när vi kom hem kom ett par och tittade på min liggvagn och köpte den.
så 900 kronor fick jag för den vilket jag tyckte va helt ok !
sen blev det middag och lite lek .
tiden gick fort så sen va de helt plötsligt dags att gå och lägga barnen !


kvällen har jag spenderat med Kayleigh som ville äta , äta och åter äta.
och så spenderade jag kvällen i telefonen med min vän therese som ringde och pratade lite !
mycket trevligt de med !


nu ska jag krypa ner i min sköna säng och hoppas få lite sömn !

natti natti !

1 kommentar:

  1. En fråga angående hennes namn ! Varför Keyleigh ? det går liksom int eihop med de övriga namnen ,inget fel på namnet jätte fint osv ,men då vi döpte våra barn så var det viktigt för oss att deras namn var på samma bokstav och passade ihop ..

    SvaraRadera